Veronika Kotnik: 031 441 982 pdravnenakoroskem@pzs.si

24LET – OZNAČENE POTI NA ŠTEHARSKI VRH

Pohoda ob 24-letnici poti v četrtek, dne 12-maj-2022, smo se udeležili 4 pohodniki. Pričetek pohoda je bil pri KZ-Ravne ob 800 uri. Pot nas je vodila po označeni poti mimo Žmolaka, Vegla, Ivata in Šteharnika do vrha, kjer smo imeli krajši postanek in vpis v evidenčno knjigo. Prvi del sestopa do Ivata je bil po poti vzpona, nato smo ga nadaljevali po neoznačeni »Dobrososedski poti« do Spodnjega Lečnika, kjer smo imeli zopet postanek z druženjem. Od tu smo povratek nadaljevali po panoramski dostopni cesti mimo Brusnika in Lampreta do izhodišča našega pohoda pri KZ-Ravne, kjer smo zaključili naš pohod.

Ravne na Koroškem 12-maj-2022         Odg.vodnik pohoda: Ivan Cigale

» KOROŠKA – OD KOD LEPOTE TVOJE » POROČILO O POHODU NA OGLED AVRIKLJA

Pohoda ogled Avriklja na torek, dne 10-maj-2022, smo se udeležili 4 pohodniki. Pričetek pohoda je bil v Žerjavu ob 745 uri. Do tja smo se pripeljali z avtobusom iz Raven. Pot nas je vodila po grebenu Pogorevca preko vrhov Novi Pogorevc, Mornov vrh do Lovske koče Dukles, kjer smo ob družbi dežurnega lovca v koči imeli krajši postanek. Pohod smo nadaljevali po neoznačeni poti do najlepšega rastišča Avriklja v Pogorevcu, ki je bilo v najlepšem možnem razcvetu. Po ogledu smo se po gozdni stečini vrnili nazaj na grebensko pot Pogorevca in nadaljevali pohod preko vrha Stari Pogorevc, ki ja najvišji vrh b grebenu Pogorevca naprej do Obretanovega, od tu vzpon na Hom in naprej sestop po grebenski poti mimo Smuč koče, kjer smo imeli zopet krajši postanek. Nato sestop preko Podkraja do Čečovja, kjer smo zaključili naš pohod ob 1700 uri.

Ravne na Koroškem 11-maj-2022         Odg.vodnik pohoda: Ivan Cigale

POHOD »OB 24-LETNICI POTI» NA ŠTEHARSKI VRH 1018m

KDAJ: V četrtek 12-maj-2022

Zbor ob 8:00uri, Pri trgovini – Kmetijske zadruge.

POHOD: Po označeni poti do Šteharskega vrha. Na vrhu krajši postanek in vpis v vpisno knjigo. Sestop mimo »Hotela prijateljev« do Ivata, od tu pa na osnovi skupne odločitve skupine, krožno po »Dobrososedski poti«, mimo Turistične kmetije Spodnji Lečnik, kjer bi lahko imeli še vmesni postanek. Nadaljevanje povratka bo po panoramski cesti mimo Brusnika in Lampreta do izhodišča našega pohoda pri Kmetijske zadruge. Pot ne bo zahtevna. Za celotno pot bomo potrebovali približno 5ur lagodne hoje, s krajšim počitkom na vrhu in vmesnim postankom pri Sp.Lečniku.

OPREMA: Glede na vreme primerna oblačila, obutev, pohodniške palice, sončna očala, kapa ter dobra volja.

DODATNE INFORMACIJE:

Ivan Cigale do srede 11-maj-2022 na gsm 031/842-361.

VABI: Planinsko društvo Ravne na Koroškem !

V primeru slabega vremena pohoda ne bo !

Ravne na Koroškem, dne 07-maj-2022                 Odgovorni vodnik: Ivan Cigale

PO POTI MIRU- KOLOVRAT

Ob vikendu, 14. in 15. 5.2022, se bomo za dva dni podali na Kolovrat. Pričetek poti bo na Vrhovlju pri Kojskem ( Goriška Brda), hodili bomo mimo Korade čez Kanalski kolovrat, do Doma pod Ježo, kjer bomo prenočili. Naslednji dan bomo nadaljevali na Ježo, nato do muzeja na prostem Na gradu, čez celoten Kolovrat proti Kuku in v Livek ter se za konec povzpeli še na Matajur. Pot je sicer lahka, vendar zahteva dobro kondicijsko pripravljenost, saj bomo oba dneva hodili po 8-10 ur.

Skupina se je že v predprijavah napolnila, zato prijav ne sprejemam več. Če pa bo dodatni interes še večji, bomo pohod ponovili v jesenskem terminu.

Ravne na Kor., 3.5.2022                                      Jana Potočnik

DELOVNI ČAS

Koča je odprta ob petkih in sobotah od 7.00h do 21.00h ter ob nedeljah od 7.00h do 18.00h. Vabljeni!

NOVICE

Naročite se na naše novice, kjer vas bomo obveščali o pomembnih novicah o koči in pohodih