Veronika Kotnik: 031 441 982 pdravnenakoroskem@pzs.si

POROČILO O 6 DNEVNEM PLANINARJENJU NA OTOKIH VIS IN BIŠEVO

Sob 28-apr-2018: Ob 030 uri odhod iz parkirnega prostora pred občino v Ravnah na Koroškem.

Peljali smo se z 20-sedežnim mimibusom, preko Maribora, Zagreba do Splita, kjer smo

z minibusom vstopili na trajekt za otok Vis. Na otoku smo se iz Visa peljali v Komižo, hotel

Biševo. Popoldan smo s krožnim obhodom spoznavali mesto Komiža in njeno okolico.

Ned 29-apr-2018: Pohod Komiža, Sv.Blaž, Dragodid, Barjaki in povratek preko Bonova v Komižo,

Pon 30-maj-2018: Prevoz z ladjo na otok Biševo – Mezoporat. Prvo ogled Modre Špilje, nato pohod

preko naselja Polje do zaliva Mezoporat, kjer sta nas v zalivskem lokalu z njegovo ženo

pogostila. Prevoznik Pjerino nam je s kitaro in petjem tudi skupaj z ženo glasbeno polepšal

naše planinarjenje na otokih Vis in Biševo. V zalivu Porat, nas je čakala njegova ladjica za

povratek v Komižo.

Tor 01-maj-2018: Pohod Komiža, Zagrebenje, Mali Hum, sestop Sv.Mihovil, plezališče do Komiže.

Sre 02-maj-2018: Pohod Komiža, Sv.Nikola, Stupišče in povratek preko Dragomi Komik v Komižo.

Čet 03-maj-2018: Prevoz preko naselja Borovik do izhodišča pohoda. Od tu pohod, Titova Špilja,

Sv.Duh – Hum in iz vrha sestop nazaj do parkiranega minibusa. Prevoz do Stupišča in tu ogled vojaških objektov in podzemnih vojaških predorov. Prevoz nazaj do Komiže.

Pet 04-maj-2018: Prevoz do mesta Vis, ogled mesta. Pohod iz luke Vis do Rogačice in ogled vstopov

podzemnih vojaških pristanišč za podmornice. Povratek preko razgledne razvaline gradu Turjun nazaj do luke. Prevoz do sedla križ. Od tu pohod do Planinskega doma Sv Andrija,

tu krajši počitek ter povratek nazaj do Križa, kjer nas ja čakal minibus za prevoz do Komiže.

Sob 05-maj-2018: Ob 530 prevoz iz parkirnega prostora hotela do trajektne luke Vis, potem prevoz s

trajektom do Splita. Prevoz preko Rogaške Slatine do Raven, kamor smo prispeli ob 1700 uri.

Udeležencev: 20.

Zaključek:

S planinarjenjem na Visu, s potekom pohodov, spoznavanjem čudes narave in prijaznosti domačinov do obiskovalcev na otokih Vis in Biševo so vsi udeleženci bili zelo zadovoljni.

Ravne na Koroškem, dne 07-maj-2018                       Odg. Vodnik: Ivan Cigale

DELOVNI ČAS

Koča je odprta ob vikendih od 8.00 do 16.00 ure. Vabljeni!

NOVICE

Naročite se na naše novice, kjer vas bomo obveščali o pomembnih novicah o koči in pohodih