Veronika Kotnik: 031 441 982 pdravnenakoroskem@pzs.si

POROČILO O POHODU V HALOZAH PO DELU STOPERŠKE POTI

Pohoda v soboto 10-okt-2020, se nas je udeležilo 17 pohodnikov. Odhod iz Raven ob 600 uri. Prevoz z minibusom za 20 oseb do Čermožiš pod Donačko goro, kjer je bilo izhodišče pohoda ob 830 uri . Tu se nam je pridružil še Vrtič Janez, vodnik PD Ptuj, po prijateljski liniji medsebojnega sodelovanja. Pohod je potekal po Stoperški poti mimo Rudijevega doma, kjer je bil krajši postanek do vrha Donačke gore. Tu vpis udeležencev skupine v vpisno knjigo in skupni posnetek skupine. Pohod smo nadaljevali preko drugega sovrha Donačke gore, sestop v SV smeri po delu zavarovane poti do križišča poti v Medgori, tu levo v smeri Kupčinjega vrha do vrha Jelovic, ter od tu sestopili v dolino Winettu, kjer smo ob 1700 uri zaključili pohod. V okrepčevalnici ob Ribarnici smo imeli zaključni počitek z možnostjo prigrizkov in napitkov. Potem prevoz nazaj v Ravne, kamor smo prispeli ob 1945 uri. Pohod je bil za vse pohodnike zelo zanimiv, v izredno lepem naravnem okolju, prijetnem planinskem vzdušju in je potekal v ugodnih vremenskih pogojih.

Odgovorna vodnica: Mravljak Tončka

DELOVNI ČAS

Koča je odprta od četrtka do nedelje in ob praznikih. Vabljeni!

NOVICE

Naročite se na naše novice, kjer vas bomo obveščali o pomembnih novicah o koči in pohodih