Veronika Kotnik: 031 441 982 pdravnenakoroskem@pzs.si

POROČILO POHODA NA TRUPEJEVO POLDNE 1932m IN MALOŠKO POLDNE 1828m

Pohoda v nedeljo, dne 09-maj-2019, se nas je udeležilo 8 pohodnikov. Prevoz s kombijem iz Raven ob 500 uri, preko Holmca in mejnega prehoda Korensko sedlo do vasi Srednji vrh nad Gozd Martuljkom pri Kranjski Gori ob 640 uri, kjer je bilo izhodišče našega pohoda. Pričetek pohoda je bil ob 650 uri, po delih »Alpine trail« označeni poti in delih neoznačene poti domačinov, prvo do vrha Trupejevo poldne, najvišje točke našega pohoda in naprej do vrha Maloško poldne, ter sestop preko Planine Grajščica in po dolini Hladnice nazaj do izhodišča vasi Srednji vrh, kamor smo prispeli ob 1520uri. Od tu sestop po grebenski poti do koče na Kriški gori, kamor smo prispeli ob 1300 uri, kjer nas je čakal kombi za prevoz nazaj na Ravne, preko mejnega prehoda Rateče in Holmca nazaj do Raven, kamor smo prispeli ob 1930 uri. Imeli smo srečo z vremenom in vsi pohodniki smo bili s pohodom v izredno lepem naravnem okolju zelo zadovoljni.

Ravne na Koroškem, dne 10-jun-2019                        Odgovorna vodnica: Mravljak Tončka

DELOVNI ČAS

Koča je v zimskem času odprta ob vikendih in sicer v soboto od 8.00 do 20.00 in v nedeljo od 8.00 do 16.00. Na koči prostovoljno dežuramo člani PD Ravne na Koroškem. Vabljeni!

NOVICE

Naročite se na naše novice, kjer vas bomo obveščali o pomembnih novicah o koči in pohodih