Veronika Kotnik: 031 441 982 pdravnenakoroskem@pzs.si

POROČILO O PLANINARJENJU NA OTOKIH VIS IN BIŠEVO

Sob 27-apr-2019: Ob 030 uri odhod iz parkirnega prostora pred občino v Ravnah na Koroškem. Peljali smo se z 20-sedežnim mimibusom, preko Maribora, Zagreba do Splita, kjer smo z minibusom vstopili na trajekt za otok Vis. Na otoku smo se iz Visa peljali v Komižo, hotel Biševo. Popoldan smo s krožnim obhodom spoznavali mesto Komiža in njeno okolico.

Ned 28-apr-2019: Pohod Komiža, Sv.Blaž, Dragodid, Barjaki in povratek preko Bonova v Komižo,

Pon 29-maj-2019: Pohod Komiža, Zagrebenje, Mali Hum, sestop Sv.Mihovil, plezališče Rdeča skala in naprej do Komiže.

Tor 30-maj-2019: Prevoz preko naselja Podhumlje do Borovika, izhodišča pohoda. Od tu pohod,Titova Špilja, Sv.Duh – Hum in iz vrha sestop do Komiže.

Sre 01-maj-2019: Prevoz z ladjo na otok Biševo – Mezoporat. Prvo ogled Modre Špilje, nato pohod preko naselja Polje do zaliva Porat in od tu prevoz nazaj do Komiže. Prevoznik Pjerino nam je s kitaro in petjem med prevozom glasbeno polepšal naše planinarjenje na otoku Biševo.

Čet 02-maj-2019: Prevoz preko Mihovila do luke Vis in naprej do razvalin gradu Turjun. tu ogled podzemnih vojaških pristanišč za podmornice. Nato prevoz nazaj do luke Vis, ogled mesta Vis.       Po ogledu prevoz do odcepa ceste za Oključno, sestop in pohod mimo Kamnitega vrta - ogled, nato naprej mimo Oključne in preko Zagrebenja do Komiže.

Pet 03-maj-2019: Pohod Komiža, Sv.Nikola, rta Stupišče, tu ogled vojaških objektov in podzemnih      vojaških rovov, povratek preko vrha Dragokomik nazaj do Komiže.

Sob 04-maj-2019: Ob 530 prevoz od hotela do trajektne luke Vis, od tu prevoz s trajektom do Splita. Prevoz preko Zagreba in Maribora do Raven, kamor smo prispeli ob 1710 uri.

Zaključek:

S planinarjenjem na Visu, s potekom pohodov, spoznavanjem čudes lepe narave in ob prijaznosti domačinov do obiskovalcev na otokih Vis in Biševo so vsi udeleženci bili zelo zadovoljni.

Ravne na Koroškem, dne 05-maj-2019                                                      Odg. Vodnik: Ivan Cigale

DELOVNI ČAS

Koča je v zimskem času odprta ob vikendih in sicer v soboto od 8.00 do 20.00 in v nedeljo od 8.00 do 16.00. Na koči prostovoljno dežuramo člani PD Ravne na Koroškem. Vabljeni!

NOVICE

Naročite se na naše novice, kjer vas bomo obveščali o pomembnih novicah o koči in pohodih