Veronika Kotnik: 031 441 982 pdravnenakoroskem@pzs.si

POROČILO O 18. POHODU PO VERTOVČEVIH POTEH (PRIMORSKA – AJDOVŠČINA)

18. pohoda po Vertovčevih poteh, območje Ajdovščine – Primorska, v ned 18-nov-2018, se nas je udeležilo 29 pohodnikov iz Koroške. Odhod iz Raven ob 500 uri. Prevoz z minibusom do Ustja pri Ajdovščini, kjer je bilo izhodišče pohoda. Mi smo ga pričeli ob 835 uri. Vseh udeležencev pohoda je bilo cca 6000 iz vseh območij Slovenije. Na točkah pohoda z žigi in pri več kmetijah ob poti so bile manjše stojnice z možnostjo pogostitve in z napitki. Na več kmetijah smo si lahko ugledali razno staro ohranjeno opremo in kmečka orodja. Na najvišji točki pohoda, Ostri vrh višine 422m, se nam je nudil čudoviti razgled po pokrajini. V vasi Jakoline smo si ugledali tudi rojstno hišo Matije Vertovca, duhovnika, rojaka in učitelja vipavskih vinogradnikov ter enega najpomembnejših slovenskih strokovnih piscev v 19.stoletju. Ob 1400 uri smo prispeli nazaj do ustja, kjer je bil zaključek pohoda. V Ustju so stojnice ob zelo prijaznih domačinih nudilo veliko, veliko izbire. Povratek prevoza domov smo pričeli ob 1445 uri in prispeli v Ravne ob 1845 uri. Pohod je bil za vse pohodnike zelo zanimiv, v izredno lepem naravnem okolju in v ugodnih vremenskih razmerah.

Ravne na Koroškem, dne 19-nov-2018                        Odgovorna vodnica: Mravljak Tončka

DELOVNI ČAS

Koča je v zimskem času odprta ob vikendih in sicer v soboto od 8.00 do 20.00 in v nedeljo od 8.00 do 16.00. Na koči prostovoljno dežuramo člani PD Ravne na Koroškem. Vabljeni!

NOVICE

Naročite se na naše novice, kjer vas bomo obveščali o pomembnih novicah o koči in pohodih